Om lidt er kaffen klar

Tjenestegruppen, der står for kirkekaffen efter vores gudstjenester, var samlet til møde i går aftes. Snakken gik lystigt, og alle var enige om, at det er en god og meningsfuld opgave at servere kaffe til menighedens medlemmer. For en kop kaffe og en småkage holder lidt på folk, så vi ofte får en god snak med andre i våbenhuset, i kirken eller ude på fliserne. På den måde er kaffeholdet en vigtig brik i vores bestræbelser på at bygge menighed og skabe et godt og fortroligt fællesskab.

En stor tak til alle på kaffeholdet, der sørger så godt for os. Giv dem en ekstra varm “tak for kaffen”, næste gang I møder dem i våbenhuset.

Som billedet viser, blev der naturligvis også budt på kaffe til kaffeholdets møde. Og hvis aftenens kaffebord er en strømpil for efterårets kirkekaffe, så kan jeg melde, at det bliver en god sæson for kirkekaffen!