Livsbekræftende weekend

Livsbekræftende weekend (klik for at se flere billeder)
Weekenden begyndte med en begravelse; som faktisk var livsbekræftende. For Alice Andersen havde været fuld af liv til det sidste, og hun havde selv givet udtryk for, at nu var hun træt og klar til at tage afsked med livet. Hendes ønske var, at begravelsen skulle være fyldt af evighedshåb!
Søndag var der gudstjeneste i valgmenigheden, og vi havde efterfølgende kirkekaffe for gruppen under 45. Vi blev en dejlig flok på 16 voksne og 17 børn. Der var et mylder af liv med samtaler, kaffekopper, kagekrummer, sko og legetøj i hele huset. Alt sammen også livsbekræftende!
Dejligt at være del af en menighed, hvor der er plads til alle aldersgrupper – og hvor vi fra fødsel til død får lov at mødes og dele liv og tro!