Forbøn

I Hedensted Valgmenighed tror vi på, at Gud hører og svarer på bøn. Vi tror, at bøn og forbøn er et stort privilegium, Gud har givet til os, så vi som Guds børn kan lægge alt frem for vores himmelske Far. Vi tror også, at der er en stor styrke i at hjælpe hinanden i bønnen og bede for hinanden. Derfor har vi en tjenestegruppe, som på en særlig måde har tjener med bøn og forbøn for andre.

Har du noget, du gerne vil have andres hjælp til at bede for, så er du naturligvis velkommen til at henvende dig til præsten.

Du kan også sende en mail til følgende adresse: [email protected]. Her kan du nævne, hvad du gerne vil have bedt for. Mailen bliver rundsendt til medlemmerne af tjenestegruppen, og så vil der blive bedt for det. Det er kun dem, der er med i tjenestegruppen, der modtager disse mails, og der er tavshedspligt i forhold emner og navne, så send frimodigt jeres bedeemner til denne adresse.

Nogle fra tjenestegruppen vil også være forbedere ved en del af vores gudstjenester. Det vil blive nævnt i løbet af gudstjenesten, når der er forbøn, og det vil oftest foregå i forbindelse med nadveren. Forbederne vil som regel sidde nede bagerst i kirken, så gør frimodigt brug af denne mulighed.