Årsfest 11.03.2018

Små og store var samlet til årsfest i Hedensted Valgmenighed i dag. Og det BLEV en fest! Det blev det, fordi der fra 11-16 nåede at foregå en hel masse gode ting.

Der var gudstjeneste under overskriften “Han mætter os” , hvor der var indhold til både børn og voksne. Efter gudstjenesten var der stillet en enkel, men lækker frokost på bordene.

Efter frokosten var det tid til en lille fællesskabsaktivitet, der kaldte på både samarbejde og kreativitet. Huset summede af latter, mens en gruppe effektive køkkenfolk var i gang med opvask og kaffebrygning.

Kl. 13.30 var det tid til generalforsamling med alt hvad dertil hører af beretninger, regnskab, budget, valg til ledelsen, spørgsmål, debat og gode tanker om vores fælles liv i valgmenigheden.

Som ledelse er vi dybt taknemmelige for dagen og vil gøre vores bedste for at tage menighedens forslag og tanker med ind i det kommende års liv.

Tak for en dejlig årsfest – og god uge. Inklusive madpakker til både den ene og den anden sult!!

Mange hilsener ledelsen

PS
Lige før vi gik hjem, nåede vi i ledelsen at konstituere os, så næste år ser ledelsen ud som følger:
Formand: Johnny Grønkjær
Næsteformand: Jonas Hørning