Velkommen Brian

Ved dagens gudstjeneste mødte menigheden for første gang Brian Christensen. Brian skal stå for en del af gudstjenesterne i det kommende halvår, hvor Merete og Roar er på orlov i Spanien.

Brian fortalte lidt om sine erfaringer fra både en folkekirke i Nordjylland, en ansættelse i Evangelisk Luthersk Netværk, som Hedensted Valgmenighed er medlem af – og om sit nuværende job i frimenigheden Lemvig Bykirke.

Brian Christensen understregede, at hans vigtigste funktion som præst er at tjene menigheden sammen med alle medlemmerne – både dem, der har en tjeneste ved gudstjenesterne og alle dem, der bare kommer for at lytte og være sammen i menighedens fællesskab.

Vi byder velkommen til Brian. Det var en god start, og vi glæder os til de kommende gudstjenster!