KOM

Snart er det ferie, men i dag havde vi dog gudstjeneste. Og det har vi også d. 5/7, hvor det er Roar Steffensen, der har gudstjenesten. Kom endelig og vær med, for derefter er der sommerpause i valgmenigheden til 2/8.
Det var i dag sidste gang, vi havde ”besøg” af Brian Christensen (fra Lemvig Bykirke), som har hjulpet os under Roars orlov. Brian prædikede i dag over temaet “KOM” ud fra den fortabte søn. Som altid en tankevækkende prædiken. Vi har været glade for Brians medvirken og medleven i Hedensted Valgmenighed – og havde mulighed for at sige tak og ønske god sommer.
Der var nemlig kirkekaffe i haven hos gæstfrie medlemmer af menigheden. Der blev drukket kaffe, spist is og kager – og snakket igennem – lige indtil en lunefuld byge ”lukkede festen”. Tak for dejligt samvær for børn og voksne – og husets firbende ven, der fik mange nye små venner i dag.