Hurra for børnekirken!

I dag i børnekirken har vi hørt om Noahs ark. Hvordan Gud handler, når mennesker ikke vil lytte til ham.
Men også om hvordan Gud hjælper, bruger og redder dem, der tror på ham.
Vi hørte også om, at Gud lover os, at han aldrig vil lade jorden oversvømme igen. Det må vi huske på, hver gang vi ser en regnbue på himmelen.
Til sidst blev vi alle sammen Noahs arbejdsmænd, hvor vi hjalp hinanden med at bygge Arken af træklodser. Den skulle være stor, der var jo mange dyr. Imens blev dyrenes heldigvis passet godt af Edith på 2 år, der var til børnekirke i kørestol med et brækket ben.
Ved fælles hjælp – og et par chokolade kiks senere – fik vi plads til både Noah, hans familie og alle dyrene. En dejlig dag i børnekirken med både nye og kendte ansigter. Vi glæder os allerede, til vi ses igen?
KH Annemette