Gudstjeneste med mange højdepunkter

Sidste søndag før ferien fik vi endnu en dejlig gudstjeneste. Der var sang og prædiken som normalt – men derudover havde vi besøg af Michael, som er hjemme på ferie fra Honduras. Det er altid opmuntrende at høre Michael fortælle om at lade sig lede af Gud – og i dag var ingen  undtagelse. Der var desuden en hilsen fra Verner, der fortalte om en forunderlig oplevelse af, at Gud havde været hos ham og lagt sin helbredende hånd på hans knæ og ben efter et grimt fald. Tak for opmuntringen!!
Sidst – men ikke mindst – bød dagen på “skovturs”-kaffe i AnneMette og Jørgens skønne, grønne have. Der var god tid til at snakke og lege, og der blev også anledning til at sige Anne Mette tak for de ti år, hvor hun har været leder af børnekirkearbejdet. Martin takkede hende officielt med ord og blomster – og alle i menigheden kunne slutte op om den hilsen. Det har været skønt at se Anne Mettes kærlighed til børnene, kreativiteten i arbejdet – og ydmygheden i tjenesten. Tak!!