Glimt fra gudstjenesten 31.01.16

Som en del af gudstjenesten i dag, var der børnenes fem minutter. Anna-Marie Hansen havde valgt, at menigheden skulle synge børnesangen:
“Om jeg er lille eller stor
så er det bedst for mig på jord
at høre Jesus til
og gå den vej, han vil
detr er det, som gør mig lykkelig”.
For at illustrere det med alder, udvalgte hun medlemmer fra menigheden på 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70 og 80 år til at understrege, at godt nok forandrer vi os, men uanset alder, så gælder det om at have relationen til Gud i orden.
Bagefter stemte alle i med børnesangen – og Peter Nord kunne gå videre med dybere stof til de voksne, mens børnene fik en tegning at hygge sig med.

2016.01.31 om du er lille eller stor

Gudstjenesten sluttede af med, at menigheden sendte en “vinke”hilsen til Roar Steffensen, som i øjeblikket er i Peru. Og igen var alle på mærkerne – så vi håber, at Roar kan mærke stemningen. Den var i hvert fald god!

2016.01 hilsen til roar