Generalforsamling på den første sommerdag

Søndag d.30. maj blev årets første sommerdag. Og det var også dagen, hvor Hedensted Valgmenighed holdt generalforsamling. Der var et rigtigt flot fremmøde, og medlemmerne nød både gudstjeneste, kaffe og lækre muffins i haven, duften af syrener og den efterfølgende generalforsamling.
Ved generalforsamlingen blev det både understreget, at det havde været et træls år på grund af Corona – men også, at det havde været et år, hvor der var meget at være taknemmelig over. Det blev understreget, at vi går ind i det nye år med forventning. Der er god tilslutning til gudstjenester og øvrige arrangementer, der er nye medlemmer på vej, økonomien ser fornuftig ud – og der er et godt samarbejde i ledelsen og i tjenestegrupperne.
Der blev sagt tak til Lisbeth Schou, som har været med i ledelsen i flere perioder – og der blev budt velkommen til Conny Rasmussen.

God stemning hele dagen!

Formanden er klar med beretningen.Den nye ledelse fra venstre: Conny Rasmussen, Bjarne Nielsen, Martin Hjort Jensen, Gyda Sørensen, Annemette Mejlvang og Hans Jørgen Hansen (der er præst i valgmenigheden). Desuden sidder Kasper Plougmann i ledelsen, men han var ikke til stede, da billedet blev taget.