Billøb og begejstring

Her på den sidste dag i februar har der været billøb i Hedensted Valgmenighed. Der var 11 biler og to barnevogne tilmeldt, og alle deltog med stor begejstring. Ud over de deltagende biler, har der været nogle medlemmer, som kom og deltog i starten, nogle som har været med på Facebook og nogle, som har været ude at vinke (både på gaderne og fra vinduerne).
Hvor har det været skønt at arrangere noget, som alle deltog i med så stor begejstring. Der er blevet løst quizzer, lavet gymnastiske øvelser, pustet balloner op og meget mere. Selv om vi skulle overholde alle Corona-regler, har der været højt humør og en oplevelse af fællesskab. Hvor har det været dejligt at være en del af. For selv om vi er en kirke og primært har et trosfælleskab, så trænger vi jo også til at gøre noget sammen og til at le sammen.

Tusind tak og kærlig hilsen fra udvalget: Gyda og Anders, Anna-Marie og Hans Jørgen.

Vi ses igen søndag d. 7/3 kl. 11 i Hedensted Kirke. Tilmelding senere på ugen.