Honduras (Michael Nielsen)

2015 michael i aktionMichael Nielsen har siden januar 2015 boet i Honduras’ hovedstad Tegucigalpa. Her arbejder han i den fattige del af byen som medarbejder i organisationen Manos Extendidas, det betyder udstrakte hænder. De arbejder bl.a. med uddeling af mad, besøg i ungdomsfængsler og har flere menigheder.

Man kan læse mere organisationen og kirken på mehonduras.com og klik på linket herunde for at høre organisationens grundlægge, Alvin Anderson, fortælle om Michaels indsats.

Støtte
Hedensted Valgmenighed støtter Michael personligt og de projekter, han er involveret i. Det gælder fx flere byggeprojekter samt støtte til uddannelse af unge piger.

Michael lever af udelukkende af fundraising, og Hedensted Valgmenighed administrerer en konto, som bruges til indsamlinger og indbetaling af støtte til Michael. Du kan se, hvad Michael årligt har brug for ved at trykke her.

Hvis du eller din menighed ønsker at støtte ham, eller gerne vil have ham til at komme og fortælle om sit arbejde næste gang han er i Danmark, kan han kontaktes på mail: [email protected]

Hvis du ønsker at støtte arbejdet, kan du kontakte valgmenighedens kasserer eller præsten.

Link til artikler og blogindlæg fra Michael:

Video fra 2017 projekt “Boys transition house”

Hør Alvin førtælle om Michaels arbejde

Artikel i Horsens/Vejle Folkeblad Januar 2016

Indsamling til hus i Honduras i

Michaels budget

Følg med i arbejdet her på siden og i blogindlæg fra Michael
Du kan også følge med på Michaels facebook