Præsten i Peru

2015 RoariperuRoar Steffensen er for tiden i Peru (indtil 14.3), hvor han tidligere har været ude som missionær sammen med sin familie.
Han har en blog, hvor han skriver om sin opgave med at udarbejde undervisningsmateriale (bibelundervisning – på spansk – på video) og i perioder også med face2face-undervisning i Peru.
Det lyder spændende – og som noget langt væk fra den virkelighed, han har herhjemme i Danmark. Omgivelserne, kulturen og rigtig mange ting er forskellige.
Men samtidig med, at så meget er forskelligt, er der også meget, der er det samme. Nemlig budskabet om NÅDE. Læs fx følgende citat fra bloggen:

Mit mål med materialerne, med undervisning og med mit besøg her, at mennesker i Peru må få lov at smage den ægte og søde nåde og blive sat fri af den, så vi sammen holdes fast i troen på og glæden over, at vi ikke skal gøre noget eller bidrage med noget til vores frelse, for Jesus har gjort alt. Må Guds Ånd lade det lykkes!
Roar

Fra Valgmenigheden i Hedensted sender vi hilsener til menighederne og vores udsendte pastor i Peru. Må Guds Ånd lade det lykkes både der – og her!