Hilsen fra Honduras

Hen over sommeren har vi haft travlt med teams, vi har haft besøg af 6 teams fra 6 forskellige kirker i USA og Canada. De forskellige teams har haft forskellige fokusområder, nogle havde fokus på feeding-/daycarecentrene, andre på pigefængslet, og en gruppe havde fokus på gadebørn, og mad-uddeling på gaden.

To forskellige teams havde Samlet ind til at bygge hus, så med de midler byggede vi 3 huse til 3 familier, hvor jeg stod for byggeriet.
Her se billeder fra husene og nogen af de glade familier der har fået et nyt hus.

I Honduras fejrer vi børnenes dag d. 10. September. Så jeg var med til fejringen i kirken i Yuscaran, hvor vi tog børnene med til et badeland, og slog katten af tønden på Honduransk vis. I morgen (søndag d. 17/9) skal vi fejre det i centralkirken, og vi vil tage børnene med til en park.

Tak for jeres støtte og Guds velsignelse til Jer

Hilsen Michael