Festlig ordination af valgmenighedens nye hjælpepræst

Tirsdag d. 8. januar blev Hans Jørgen Hansen ordineret i Haderslev Domkirke sammen med tre andre ordinanter.

Det var dejligt at se det opfyldt, som vi har håbet på og bedt om gennem noget tid. Det er stadig næsten lidt uvirkeligt, at det har ladet sig gøre. Men vi er meget taknemmelige over, at de forskellige instanser sagde god for ansøgningen, og at vi kan se frem til at indsætte Hans Jørgen søndag d. 27. januar ved gudstjenesten kl. 13.30.

Personligt glæder jeg mig over at kunne se frem til et godt samarbejde med Hans Jørgen. Jeg er glad for, at det er ham, jeg kan aflevere opgaverne til, når jeg er i Peru. Jeg er sikker på, at Hans Jørgens indsats og tjeneste i menigheden vil blive til glæde og gavn og velsignelse.
Velkommen til!

Tillykke til Hans Jørgen og til Hedensted Valgmenighed!

Klik her eller på billedet ovenfor (taget af Nils Andersen) for at læse Menighedsfakultetets omtale af Hans Jørgens ordination.

Kærlig hilsen Roar Steffensen