Er der popcorn hver søndag?

Nej, det er der ikke, men i dag var der! Altså popcorn til børnene!
Der var børnekirke under prædikenen, og børnene (og en del forældre) hyggede sig med popcorn, mens de så Sigurd Barrets film “Historier om verdens uretfærdigheder”.
Samtidig fik de voksne en tankevækkende prædiken om at lade ordet sænke sig i ens hjerte og liv, så mødet med Ordet faktisk får konsekvenser.
Allersidst fik vi en dejlig spontan hilsen fra en af valgmenighedens medlemmer, der gerne ville takke for omsorg og opmærksomhed under sygdom.

Så TAK for en gudstjeneste med dejlig sang og musik, med tid og rum til børnene, med noget at gå hjem og tænke over – og med en oplevelse af, at vi er et fællesskab.
Et fællesskab hvor alle er velkomne.

Fx. også næste søndag, hvor der først er gudstjeneste kl. 11 – og derefter frokost og tøndeslagning i missionshuset på Bækketoften1 i Hedensted.